Történetek és könyvek a nagyvilágból

A világ végeiről

A világ végeiről

Cikkeim a wmn.hu-n

2017. július 19. - évazsuzsa

Az Egyesült Államokról

Sztereotípiák amerikaiakról - és ahogy én látom

10 dolog, amit imádok az USA-ban

... és 8 dolog, amit nem tudtam megszokni Amerikában

Kedvenc bizarr ételeim Amerikából

A kedvenc amerikai ünnepem: a hálaadás

Bölcsőde Amerikában

Afrikáról

Afrikáról és hogy milyen volt ott várandósnak lenni

Boszniáról

Hat ok, amiért a Balkán igenis csuda jó hely!

 

Hét ok, amiért Bosznia feltétlenül rajta kell, hogy legyen a bakancslistádon

Háborús gyermekkor 160 karakterben

Beszélgetés egy bosnyák szociálpszichológussal

Cipőfűző, amely két világot köt össze: egy vak muzulmán fiú és egy horvát Ironman-triatlonista története

Srebrenica öröksége - némaság és fájdalom

Bosznia 20 évvel a délszláv háború után

Kínáról

8+2 ok, amiért imádtam Kínát

Sztereotípiák kínaiakról - és ahogy én láttam

A két kultúrájú családomról 

Kétnyelvű gyerekszáj - aranyköpések a lányomtól

Kétnyelvű a gyerekem!

Ünnepek a kétkultúrájú családunkban

A bolgár felmenőimről

Család vándoréletmódban

Ki viszi át a szerelmet egy vegyes házasságban?

Egy kis önelemzés

Országok, kultúrák - ki is vagyok én valójában?

... és hogy bírja a barátság a távolságot?

13+1 reakció a magyarságomra négy kontinensről

Milyenek vagyunk mi, magyarok?

Milyen a hazádtól távol felnőni?

Tényleg "szívet cseréljen, aki hazát cserél"?

Három kontinens, egy magyar bevándorló

Kultúrsokk - háromszor

Tanácsok és tippek

Gyakorlati tippek, ha máshol kezdenél új életet

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://avilagvegeirol.blog.hu/api/trackback/id/tr5312673389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása